SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

19 Jul 2014

Jelas Sakit - Elyna


Seorang sahabat telah bercinta dengan kekasih sahabatnya sendiri, dia telah mengingkari janjinya selama ini. Dia adalah lelaki yg paling aq cinta, setiap ajak bertemu, bermacam macam alasan yg dia kemukakan. Pada suatu hari aq berjalan dihadapan kedai, tiba tiba aq melihat seorang gadis dan seorang lelaki yg paling aq kenal berjalan berdua duaan,dengan hati yg sabar, aq pun beredar dari tempat itu.22 mac 2014, adalah hari yg paling aq benci,sahabat pengkhianat. Tidak ku sangka, kepercayaan aku kepada lelaki hilang begitu sahaja. 

Alhamdulilah, kalau ada jodoh takkan kemana kan? Mulai hari itu aq tidak lagi bersama dengan lelaki itu. Secara jujur,sebenarnya saya masih sayangkan dia,tetapi dia telah hancurkan hati saya. Saya perlukan seorang sahabat yg baik. Tak sangka, teman makan teman.Jelas sakit hati aku kerana seorang sahabat dan seorang lelaki yg betul betul aku percaya selama ini.Ya Allah, aku betul betul tak mampu menerima dugaanmu!!! betu!   betul tak mampu..............


jelas jelas kau tak memikirkan aku,
jelas jelas kau tak menginginkan aku,
jelas jelas kau tak pernah menganggap ku ada.................................


Luahan hati Elyna,
Sarawak.


Bila Aku Menulis ...