SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

30 Jul 2015

Kekeliruan ~ Zetty Zealous


KENANGAN SILAM>Zetty_Zealous

Hmm,aku pon macam orang lain jugak,pernah bercinta and putus cinta..Tu semua lumrah hidup,pasti ada petengkaran dalam setiap percintaan,pasti ada dugaan,penantian,persefahaman,kedugaan meskipun semua itu menyakitka,tapi apakan daya itu semua yang dinamakan sebagai SIFAT2 CINTA .. Keputusan dalam PERCINTAAN yang amat berat untuk dibuat ialah,MELEPASKAN dengan MELUPAKAN,memang menyakitkan untuk melepaskan malah untuk melupakan,tapi itu semua harus dipilih untuk teruskan kehidupan..Terpulanglah kepada seseorang yg harus membuat pilihan dan orang yang dberi pilihan..

yup,memang sukar untuk melupakan,kadang2 aku pernah merosakkan diri aku,kehidupan aku & keluarga aku disebabkan cinta.. Tapi dialah yg masih aku berharap dan menunggu meskipun aku telah mencurangi dia,dan memang niatku untuk meninggalkan dia,hmm,biarkanlah.. Kenangan antra aku dan dia dan saat2 aku bersama dia masih segar bugar dalam ingatan,tapi apakan daya,cinta terhalang oleh illahi,ya,aku dan dia harus dipisahkan-Nya,tapi mungkin hanya sementara sahaja perpisahan kami ini,tapi...bila dia kembali nanti,apa akan jadi pada siKedua?

Aku mencurasngi dia pun akibat aku merajok akan perbuatan dia terhadap aku,yes benda memang nampak kecil jer,tapi,perbuatan dia tu telah membuatkan aku berputus asa untuk terus mempercayai nyaa..Biar sajalah aku begini..Aku maafkan kau,Am.. Apa langkah aku seterusnya?Adakah aku akan terus melangkah melupakan mu dan terus meninggalkanmu dalam diam? Atau aku terus melakukan penipuaqn ini terhadap kau? Sungguh aku sangat sayang kau,tapi maaflah aku tak boleh kembali setia pada kau seperti dulu,kau yang mengubah aku..

Oh Tuhanku,tabahkanlah aku dan kau pertemukan aku dengan ketenangan kerana aku dibelasah rindu,dan tambahkanlah keceriaan aku,oleh sebab aku jatuh berderai dengan airmata..sayu hati,cinta setakat dibibir saja,dan tak sampai ke mana..

Nukilan Zetty Zealous,
Kulim, Kedah

Bila Aku Menulis ...