SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

19 Aug 2016

Kekasih buat sahabat? ~ Oleh Aura

Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh,saya ada seorang bf dan jugak seorang kawan baik..kawan yang mana selalu jadi orang tengah di setiap permasalahan saya dan bf..akibat saya tidak terlalu teruja dengan hubungan ni membuatkan bf saya selalu merujuk kepada kawan saya.kami selalu jugak berselisih paham,bertengkaq(bukan sebab kawan)..dan bf saya macam biasa akan cari kawan saya..saya dah kerap kali tekankan kat dia jangan babitkan kawan saya dalam permasalah kami..tapi bf kata cuma kawan saya ja tempat dia mintak tolong..tapi dalam masa yang sama saya merasakan timbul perasaan yang lain dalam diri kawan saya terhadap bf..saya sayangkan kawan saya tu dan saya bersimpati dekat dia,dia seorang wanita yang chubby dan seorang yang sangat merendah diri..dalam fikiran dia tak kan ada laki yang ikhlas nakkan dia...saya sayang bf saya..tapi tak dak keserasian antara kami membuatkan saya tak dak semangat dengan relation kami dan sering kali mintak putus....sebena! rnya jujur saya

Aura,
Pulau Pinang

Bila Aku Menulis ...