SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

20 Oct 2017

Putus Cinta ~ Syamel

Nama aku syamil. Umur aku 17 tahun. Aku pernah putus cinta dan aku tahu sesiapa saja pernah lalui pengalaman berputus xcinta. Ada yg blh melupakan seseorang itu dgn jangka masa yg pendek tapi ada yg melupakan seseorang tu dlm jangka masa yg panjang. Sehingga sekarang seseorang yg aku selalu related bila aku dlm kesusahan. Seseorang yg berjasa pada aku. Seseorang yg sentiasa dibelakang ku. Seseorang yg ada dikala aku susah dan senang pergi meninggalkan aku dan aku xblh melupakan dya . Aku tahu jodoh, ajal dan maut semua ditangan allah. 

Salah kaa aku berdoa dan berusaha untuk menjadikan dia yg halal untuk aku. Tapi itu salah aku juga aku selalu kongkong2 dya aku selalu cemburu terhadapnya. Tapi itu semua untuk kebaikannya. Aku hanya nk yg terbaik untuk aku. Bila aku suruh jga diri di sekolah, dya kata xda apa2 yg akan berlaku punya. Mcm mna aku nk katakan lagi supaya dya percayakan aku. Selama nie aku xpernah salahkan dya. Selama nie aku xpernah xikut ckp dya.

 Setiap apa yg dya ckp aku akan ikut. Aku cuma cemburu bila dya terlalu rapat dgn kawan lelaki dya. Aku cuma takut dya pergi tinggalkan aku disebabkan rapat kawan lelakinya. Sebabnya aku dan dya pun mula kenal daripada berkawan. Sehingga sekarang susah bagi aku untuk melupakan dya. Dya sahabat dya segalanya. Xda siapa yg blh gantikan tempat dya dlm hatiku.

Syamil, Kedah

Bila Aku Menulis ...