SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

20 May 2018

Cinta Itu Pengorbanan ~ Gadis Biasa

Aku juga insan biasa yang ingin disayangi dan dicintai oleh insan bernama lelaki, aku masih ingat lagi sewaktu aku mengenali apa itu cinta ia memberi 1001 satu makna dalam kamus hidup ku bagiku kita mudah untuk jatuh cinta dan mudah juga kehilangan cinta, 

Aku juga masih ingat waktu pertama kali aku mengenali apa itu cinta ia merupakan satu perasaan yang tidak dapat aku ungkapkan melalui kata -kata secara lisan cukup lah hatiku dan minda berbicara tentang manis nya percintaan itu , tetapi cinta itu juga memerlukan pengorbanan , dan cinta itu juga tidak seharusnya memiliki kan, 

Aku rasa bersyukur kerana aku dapat merasai apa itu nikmat cinta selepas aku berkorban untuk insan yang paling aku sayang ,ia related dlm hidupku tpi hubungan kami tak ada jodoh panjang, kehilangan dalam percintaan semestinya setiap orang akan melaui nya termasuk juga aku, tetapi aku kuat sebab orang sekeliling aku sentiasa memberi sokongan untuk aku pulih dan sedar cinta yang hakiki ada! lah cinta kapada Allah swt berbanding cinta kepada manusia.

Luahan hati,
Gadis Biasa,
Selangor Darul Ehsan

Bila Aku Menulis ...