SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

23 Jun 2019

Kejujuran Dan Taat Setiaku ~ Nick Haa

assalamualaikum, 

just nak luah apa yang terbuku kt hti aku selama nie, hnya allah saja yg tau hti and perasaan aku, aku sedih sngat aku tak tau nak buktikn mcm mn jjurnya aku setianya aku setiap masa aku di fitnah curang and tikam dia dari belakang, humm boleh dikatakn 24jam aku bersama dia, paling dasyat skali aku nie bila dia datang ambik lah kaki aku nie lgkah keluar rmh, pulang la aku ke rumh saat aku di hntr oleh dia, fon aku alwys ada nga dia setiaP masa dia chek kot2 aku curang or ad buat bnda xelok belakang dia. 

Dengan keadaan yg aku crita agk2 laa ad msa ke aku nk buat jahat smpai mcm tuh. .bila aku di tya mcm2 oleh dia, aku xmengaku atas petudhn tuh bila aku xmngaku aku kena pukul smpai dia puas hti, aku dah bersumph depn alquran aku xprnh buat jahat depe or belakg dia, dia msih tak percaya yallah itu alquran kalau aku tipu aku kena blasan, Allahuakbar hnya Allah saja tau hti and perasaan aku sedih sebak smua ad. .aku rela diri aku kena pukul dri aku kena mngaku dgn bnda yg aku xbuat, di tya lgi aku, aku kata tak pernah buat, dia tak percaya dia akn percaya kalau aku kata ea aku buat, aku rela mati la demi kejujuran, 

aku xtau macam mn aku nk yakinkn dia aku tak buat, dah bomo tilit diri aku and bomo kata aku mmg xda org lain, dia sndiri bgitau smpai kehari nie dia xde jmpa bkti pun aku curang or buat jahat blkg dia, aku bgitau dia kalau ad akn kntoi lama dah sbb aku selalu ad nga dia mcm mn aku nk cri lain cntat org lain hahaha, kdg2 aku hmpir nak gila dengn semua nie aku dah terlalu penat bdan aku dah skit alwys dapat cop haha dahi aku belah kiri tak surut lgi bgkak dah dpat plak belah kanan 

Yaallah masa kena tuh allah je tau rasa pening sgt tau2 dah bgkak dahiku. Aku dipukul atas sesuatu perkara yg aku xprnh lakukn, aku di tuduh prpuan gatal bosia sundal semua ada, aku bole trima semua tudhn itu kalau First time aku jmpa and knl dia perngai aku mcm tuhh dh. .nie dia knl aku dlm keadaan aku xtau apa2, aku xprnh kluar rmh tnpa fmly xpnh kluar lepak mcm anak2 muda yg lain suka enjoy aku xprnh pun rasa mcm ank2 muda lain yg, pling teruk aku nie xkeluar rmh smpai seliper tuk aku pkai pun xde, 

aku knl dia kita g beli sama2. Sbb nk kluar slalu rmbat selipar ma and adik hahah. . .aku knl dia la aku jalan sana sini humm takknlah dia xboleh fikir nga otak dia aku nie mcm mn. Smpai dia tegamak tduh aku mcm tuh dia dah lupa ke aku yg dulu. Humm. . Sekian la bye. . Twitter @tehaabd

Luahan hati,
Nick Haa,
Kota Bharu, Kelantan

Bila Aku Menulis ...