SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

21 Nov 2013

Jalinan Sayang Antara Kita Takkan Terpisah - Wawa

Tanpa ku sedari perkenalan antara kita membuahkan bibit-bibit cinta. Sesungguhnya kau sangat istimewa dan aku menerima kau seadanya, Namun jodoh antara kita terhenti, atas keegoan dan kekhilafan masing-masing hubungan kita berakhir, namun perasaan cinta dan sayangku terhadap kau tak pernah hilang. 

Walau beribu yg datang yg lebih baik namun kau tetap mendapat tempat di hatiku, kini masing-masing dah mulakan kehidupan baru, kau dan si dia akan berkahwin dan aku pula sedang mengira hari, tapi ternyata perasaan aku pada kau masih kuat, terasa berdosa tapi hati aku tak kuat, aku berharap dapat mengundurkan kembali masa, tapi apakan daya, aku cuma mampu berdoa dan aku berharap agar kau bahgia dengan pilihan kau, dan aku akan cuba sedaya upaya utk membuang nama kau, diri kau, kenangan antara kita dalam hati aku, demi kita berdua...tapi aku tak tahu ianya sukar.

Kerana cinta antara kita merupakan kenangan paling indah yg aku pernah alami, aku sayangkan kau..
selamanya... 

Nurkilan kasih,
Wawa Johor..

Bila Aku Menulis ...