SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

19 Oct 2014

Cinta Dikhianati - Larfa

Dah lama bercinta..bertahun bersama.. tp sebab jarak jauh, buat hati kau berubah.. konon ign jd lbh baik.. berpisah secara damai.. tp 2 3 hari lepas tu terus kau ada yg lain.. kau igt aku bodoh? percaya yg kau kata aku tiada pengganti dan dia hanya mainan? tp sebab syg, aku relakan semua dan masih setia dgn kau, sentiasa ada utk kau! kau langsung tak hargai aku! kalau aku betul2 hilang dr hidup kau mgkn baru kau taw langit tu tinggi ke rendah.. 
Selama ni kau takkan rasa susah yg sebenar sbb aku slalu ada bila org lain semua tak ada utk kau.. bukan mengungkit.. tp aku nk kau sedar kehadiran aku dlm hidup kau! aku syg kau sepenuh hati smpai aku dah tak mmpu nak buka hati pada yg lain. tp kau mudah2 beralih hati! kau x tau rasa disakiti. tp sebab kau dah buat aku mcm ni, 1 hari kau pun mesti akan rasa sebab dunia ni ibarat roda. kau tak selalu di atas. kau akan menyesal sebab sakitkan hati org yg sygkn kau. kau tinggalkan org yg! betul2 sygkn kau dan pergi pada org yg tak kenal pun kau siapa.. moga kau menikmati hari2 tanpa aku.

Luahan hati Larfa,
Ipoh, Perak

Bila Aku Menulis ...