SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

10 Mar 2015

Luahan Hati ~ Nurfaizati

Bertahun dan bertahun.. aku rasa mcm ni.. dari aku kecik sampai aku besar. Dulu sewaktu aku belasan tahun aku mmpu menagis.. dan terus menagis. Aku simpan semua rasa sedih yang aku lalui.. tapi bila aku meningkat 20an.. aku anggap ia sebagai dugaan buat aku  .. mungkin ini perasaan aku. Aku cuba buang ia jauh3.. aku jadikan diri aku kuat..terus kuat utk hadapi.. perasaan ini.. aku ade jugak luahkan semua ni pada kekasih. Tp ia tak ckup buat aku  ia tak xmmpu buat aku tenang.. ape yg aku rasa ni sentiasa tidak ada keadilan pada aku. Aku ade adk permpuan . Dr aku kecik. Sampai aku besar.. hanya cmburu dimata. Bila aku berdepan dimata mereka.. aku sntiasa aku kerdil. Aku xkuat. Abah bila dgn aku berkasar  dengan adik mmpu gelak ketawa. Boleh kata semua mcm tu. Bkn aku xbersyukur. . Tapi bila hati dan perasaan mcm ni dtg. Aku xkuat nk lawan. Aku jadi sdy.. aku luntur bgai "coklat " kene panas.!!! Aku nmpk.. adik lelaki aku pon mcm aku.. aku phm ape dia rasai.. aku paham.. dan keadaan macm tu buat aku sakit.  Aku lemah  ! 

Luahan hati Nurfaizati

Bila Aku Menulis ...