SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

23 Aug 2015

Maafkan Aku ~ Kekili Patah

Assalamualaikum,

Kasih,sesungguhnya aku ingin kau tahu bahawa betapa sedih nya diri ku bila aku teringat akan diri mu,sesungguh nya aku terlalu menyesal dengan perbuatan ku terhadap dirimu kasih.kenapa kini baru aq sedar,kenapa kini baru aq menyesal. Kenapa ? Kenapa ?
Maaf kan aq kerana tidak menghargai kamu dulu.maaf kn aq kerana telah meluka kn hati kamu,maaf kn aku kerana tidak pernah serius dalam perhubungan kita dulu.


Kini baru aku sedar betapa penting nya kau didalam hidup aku,hidup aku kosong tanpa kau disisi aku kasih. Aku tahu terlalu berat untuk kau menerima aku kembali,namun percayalah kasih,akan aku cuba untuk perbaiki kesilapan aku yg lalu. Seandai nya kau masih ad perasaan kasih,sayang dan cinta terhadap aku,berilah aku peluang untuk aku menebus kesilapan lalu.
Maaf kan aku kasih,
Maaf kan aku wahai kekasihku

Luahan Hati Kekili Patah,
Melaka

Bila Aku Menulis ...