SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

11 Jul 2018

Penantian Yang Penuh Duri ~ Penunggu Setia


Hi korang yang boleh baca bahasa melayu . 
Aku nak cerita sikit pasal aku crush kat sorang perempuan ni . Dari dlu sampai laani . 


Perempuan ni nama dia Naili Qurratu Aini Akmaar , Nama FB dia Nelly Azman . 
Aku dulu pernah panggil dia dgn nama YUNA je , tu membezakan aku dgn kenkawan dia yang lain. 
Sebab mungkin hanya aku sorang je yg panggil dgn nama yuna. 


Kami ni kenal dah lama kalau tak silap dari awal 2013 . Sekarang pun dah 2018 . 
Lama dah waktu Berlalu. Kalau lah aku boleh undur kan waktu :')

Masa mula aku kena Si Nelly ni , dia mmg dah ada kekasih hati, Apit nama laki tu . 
Aku pulak masa tu mmg heart broken . Aku baru lpas putus dgn ex lama aku nama dia Ariesha Nur Azreen . 
Kalau search FB pun msti jmpa haha .

Dalam Cerita ni aku takda sailang si Apit ni pun . 
Aku cuma .. mungkin aku ni ada masa Si nelly ni need sombody to talk. 

Nak dipendekkan cerita , after a while kami kenal, kami jadi bgitu rpat ah . 
Semua benda buat same

Rutin kami every late night is,

-Skype

-Dengar MJ12 LIVE SINGAPORE 

even chat bunyi kasar je , 
tapi ada kemanjaan nya .

Nelly ni duduk kl , aku orang kg je . Jumpa pun bila dia balik kg *kebetulan kg dia sma dgn tmpt tggal aku"
Fisrt Kami jumpa , Blind Date la kiranya , Aku yang nampak dia dulu.
Dia xprasan aku pun . Ya Allah aku terus jatuh cinta . 
Paling Sempoi ! dia ni x kesah pun aku bawak kedai mamak hahahahaha
Aku bawak dia jalan jalan pusing kampung . Almaklum Abang kawasan . haha
Pernah aku bgtaw dia melalui Sms " panggil aku kau jela , aku tak biasa la You/i you/i "
Dia pun bantai gelakkkk hahaha .


Suatu hari , hari yang tak baik pun melanda . Ibarat Tsunami besar langgar bandar Acheh .
AKu dgn Nelly ni bergaduh dan aku mmg tak ingat gaduh pasal apa . 
Kalau gaduh tu mmg salah aku , aku mnta maaf sgt lah mgkin aku tak matang waktu tu.
Gaduh nye sampai melibatkan abang dia *yang mana aku tak percaya la tu abang dia, maybe kawan laki dia* 
Ada sorang laki ngaku abang Nelly dan call aku ugut suruh keluar lah , katanya dia kat luar rumah lah .
Sampai Tahap tu kami gaduh . Dari pada Seorang Kawan kini kami seperti orang asing

Aku ada juga berangan yang satu hari dia akan tegur aku balik *crawling back to me
Tu semua angan angan . Ko taw sbb pe ? Sebab aku lama dah tggu dia .
Lepas kami gaduh tu , aku ada juga stalk dia .
Nampak dia dah ada pengganti aku . Orang nya hitam manis, Sebijik macam Khai Bahar :D
Nak banding ngan aku mmg NOTHING sgt aku ni . haha . 
AKu tgok si Khai Bahar ni ada kreta Honda or something la siap ada Sunroof.

Aku apa je adaaaa , kreta pun jenama malaysia je ada ,tu pun asalnya kreta bapak aku.
Tapi ko ingat aku dah giveup ke . Angan angan aku tadi , aku still harapkan hahahaha .
Aku tunggu diaaa . Aku tunggu punya tunggu . Tuppp Dia break! ,tapi.... sangkut dgn Sorang mamat ni.
Nama dia "Amer Eussuoffe" . Orang nya hitam manis jugak . baik , minat sukan permotoran
Aku senyum bila tgok dia dgn amer . Bermakna aku redha . Banyak aku simpan gambar dorang berdua.
Pergi konvoi, kelua lepak KL , Excident sama sama ,luka sama sama . Aku rasa beruntung si Amer tu dpt dia .

Aku rasa masuk tahun ni, takda tahun yang aku lupa wish Birthday Si Nelly ni .
Tapi stiap kali wish , dia balas seolah taknak perbualan tu berlarutan.
Dia macam cut me off la , hahaha 
" Dulu aku kau puja ,Dulu Aku kau sayang , Dulu Aku Sang Juara ,Yang Selalu Kau Cinta "
Kinii roda mmg berputar der . 

Lepas dgn Si Amer, aku mmg ingat end up dgn majlis perkahwinan . 
tup tup Tahun ni 2018 raya aku tgok dia buat sight kt Wicet , 
Keluar ngan laki lain yg ni mmg HENSEM habis . 
Putih , tinggi sikit dari nelly . 
Yang ni mmg aku terus surrender . Tengok gambar dorang mcm keluar beraya .
Tapi Kadang aku fikir , aku takda bnyak pun pengalaman yg dicoret bersama . 
Tapi Si Amer tu Banyak * Excident same same kot * 
takkan sng sng je dorang letgo memori tu ?


Korang rase dia mmg dah tak ingat kan aku ke ? moment moment bersama dgn aku ? 
Atau memang perempuan ni dia ada sistem utk wipe dia punya memory ?
Sampai skarang aku masih rindu Nelly atau YUNA yang aku sayangi . 
Lebih tepat sekali *Permata Ku yang Hilang



Sekian 
Yang benar 
(Si pemetik gitar)
Parit 13 Tok Khalifah

Bila Aku Menulis ...