SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

6 Mar 2014

Kecewa Kerna Sikapmu - Kurnia


Mulanya ku mengenalimu engkau lah lelaki yang terbaik bagi ku..setelah lama kita berkenalan engkau berniat tuk bernikah dengan ku namun..engkau mula curang terhadapku dan tanpa tak d sengajakan kau telah mhancurkan hati yang tak bersalah..

Apa salah ku padamu kasih?sanggup kau lukakan hatiku dan memberi harapan palsu terhadapku,setelah ku memberikan segala kasih dan sygku terhadapmu serta kesetian ku padamu..sungguh kejam dirimu terhadapku.

Bila kau di tinggalkan kekasih baru mu,mula la kau mencari ku kembali..kau merayu padaku,memohon maaf dan mgatakan engkau telah berubah.kau kata ingin kawin dengan ku..

Aku memaafkan mu dan mulakan hidup baru.tak sampai berapa bulan kau mencari kesalahan ku dan ingin menggantungkan hubungan kita dan berkata jika aku mendapat orang yang lebih baik darinya,kahwin la dgan nya.

Sungguh kejam dirimu padaku.
ini balasan mu terhadap diriku yang mencintaimu setulus hati ku.
bagi ku kau umpama rama-rama yang hinggap 
dari bunga ke bunga..

Ku berdoa semoga engkau bahagia bersama yang lain.Dan terima kasih sebab engkau telah berjaya mbuatkan aku tak mempercayaimu lagi.

Jangan pernah mgungkapkan cinta bila hati masih bersamanya,jangan menaburkan janji jika tidak dapat di tepati,jangan memberi harapan jika diri kurang kometmen.

Nukilan Kurnia,
Lahad Datu, Sabah.

Bila Aku Menulis ...