SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

10 Mar 2015

Luahan hati ~ Chica Vampire

Aku suka kat sorang budak lelaki ni. nama dia MZA. dia muda stahun dari aku. aku pun tak tahu lah macam mana aku boleh suka kat dia ni. dah lah budak bawah. then takde lah handsome sangat. tapi aku betul2 sayang dia. kitorang just couple 3bulan seminggu je sebab dia dah jumpe orang lain time dia pergi main paintball. sedih gilaa. aku langsung tak boleh lupa dia. dia pulak macam tak kesah je. aku tak boleh percaye yang dia ngan aku dah takde pape. aku nak sangat bagitau dia yang aku sayang dia lagi. tapi aku ni tak berani orangnya kalau bab2 couple ni. pemalu sikit. tapi aku lagi kecewa bila kawan aku sendiri rapat ngan dia. aku tak kesah diorang rapat. member tak salah. tapi cara dia rapat tu aku tak suka. setiap kali jumpa, mesti kawan aku nak bubye dia. langsung tak fikir perasaan aku terasa ke ape ke. lepas dia tinggalkan aku, aku langsung tak couple ngan sape2. suka kat orang lain pun tak. ramai yang suruh aku cari lain, tapi aku tak boleh. aku dah
 cuba banyak kali. tapi tetap gak aku sayang dia. dulu aku menaruh harapan yang aku akan dapat dia balik. tapi sekarang aku pasrah. sebab tu semua tak kan berlaku. biarlah masa aku dipenuhi dengan family, pelajaran, dan kawan. takde boyfriend tak semestinya aku tak happy. lagipun aku dah tawar hati untuk lelaki. semua aku anggap member je. cukuplah aku ada family n member yang ambil berat tentang aku.


Luahan hati ~ Chica Vampire

Bila Aku Menulis ...