SELAMAT DATANG KE BLOG LUAHAN RASA HATI

29 Jan 2013

Jika Benar Itu Jodohku - Gulagula_kapas


Assalammualaikum hi readers & hi buah hati :)
btw entry ni cerita tentang jodoh . Haa jodoh ? Hehe :) , 
sebenarnya saya sendiri pun takut nak cakap
tentang jodoh jodoh ni sebab saya sendiri pun tak tahu siapa bakal jadi jodoh
saya kelak :) Saya tak akan pernah jemu untuk menunggu dan terus menunggu
siapa jodoh saya , saya yakin Allah SWT sudah tentukan kan siapa jodoh saya . Kenapa
manusia lain terlalu cepat menemui cinta yang belum tentu halal baginya . Saya tak
faham , itukah yang dinamakan CINTA , bagi saya cinta itu buta . Sebab cinta
manusia lupa kepada yang telah mencipta kita dari tanah dan didirikan diatas muka
bumi Allah SWT. Allah tidak pernah lupa akan kita melainkan kita yang melupakan
Dia . Jika benar awak ditakdirkan untuk saya , saya terima awak dengan hati
yang ikhlas . Tidak kiralah hubungan kita sekarang ini sebagai apa . Saya percaya
Allah SWT telah tentukan yang terbaik untuk kita . Selagi saya masih bergelar belum halal
bagi sesiapa , In Sha Allah saya akan tetap jaga hubungan saya dengan awak
walaupun hubungan kita berbagai bagai terbentuk hee :) Awak sudah janjikan
yang awak tak akan tinggal saya , dan tak akan ada sesiapa yang boleh pisahkan
kita , saya harap Allah SWT jugak memakbulkan permintan kita , Amin ya robb :)

Saya harap awak adalah jodoh saya nanti :) Saya tetap akan tunggu
awak dekat Malaysia yee , harap awak cepat cepat pulang :) Saya sayang
awak . Awak nyawa saya . Awak semangat saya . Awak jantunghati saya .
Tolong jangan tinggal saya yee sayang :) Saya tak pernah pergi , selalu
ada pada hati awak . Awak tak pernah jauh , selalu ada
pada hati saya .

Nukilan : Gulagula_kapas
Alor Setar, Kedah.

Bila Aku Menulis ...